woensdag 1 mei 2013

Shoplog Almere

Ik ben vandaag naar Almere geweest met mijn zusje en moeder omdat het vakantie was (en mijn zusje heel graag naar de Primark wilde). Nou, ik ben goed geslaagd :) Ik werd alleen wel gek van de drukte in de Primark (het was echt niet normaal, je kon bijna nergens heen of je kont keren...), maar heb gelukkig wel een paar hele leuke aankoopjes gedaan :))

Tassen met alle aankopen



Schoenen Primark - €8,-

Sokken Primark - €2,-

Hoe de sok staat

Bikini Primark - €10,-

Bikini Primark - €12,-

Jurkje H&M - €9,95

Hemdje H&M - €4,95

Hemdje Bershka - €9,95

Legging panty Primark - €2,-

(3) ketting(en) Primark - €3,-

Bovenste (kortste) ketting

Middelste ketting

Onderste (langste) ketting

2 basic hemdjes H&M - €9,95
Ik ben echt super blij met al mijn aankopen en ga het (hopelijk) super vaak dragen :P Ik heb nog niet alle foto's van Trier, dus dat moet nog even op zich wachten.

Mijn koninginnedag was echt super leuk, ben samen met twee vriendinnen van hot naar her gefietst en heb zowat alles gezien wat er maar te doen was in Naarden/Bussum. Dus dat was wel een geslaagd dagje :)

XX Floor

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...