zondag 5 mei 2013

Parijs

Donderdag en vrijdag was ik in Parijs, nou ja eerlijk gezegd was ik er donderdag middag en vrijdag ochtend, want we zijn er met de auto heen gegaan :P
We gingen naar Parijs voor mijn moeders verjaardag, om daar in een GEWELDIG restaurant te gaan eten :) En toen gingen we er 's avonds nog lekker blijven slapen in een appartement.





Dit is waar het restaurant ligt. Bij het restaurant krijgt iedereen vooraf sla, als hoofdgerecht biefstuk (echt zooo lekker) met pestosaus en frietjes en het nagerecht mag je dan nog zelf kiezen. Ook mag je nog kiezen hoe je je biefstuk wil: rood, medium of doorbakken. Het is allemaal zooo lekker, en het leukste is, bij het hoofdgerecht wordt er nog heerlijk een portie bij gedaan!!! :))
Ik hou echt van dit restaurant :)
En oh ja, nog 1 ding voordat ik het vergeet te zeggen, je moet wel in de rij staan (en die rij staat er elke dag en al een halfuur voordat het open gaat). Ze gaan open om 7 uur en toen wij aankwamen (dat was om half 7) stond er al een best lange rij, deze rij blijft er staan tot 's avonds als ze dichtgaan...

Op de terugweg hebben we heerlijk het dak open gedaan (we hebben namelijk nogal wat tijd stilstaand doorgebracht en het was heeerlijk weer) en toen hebben mijn zusje en ik wat leuke foto's gemaakt :P







Dit waren echt 2 top dagen (en eigenlijk ook een afsluiting van de vakantie aangezien ik nu gewoon weekend heb...)

XX Floor

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...