zaterdag 27 april 2013

Vakantie

wow, het is nu bijna een maand geleden dat ik wat heb gepost... De laatste was namelijk op 29-03-13...

Nou het is eindelijk vakantie!! Dat had ik wel echt heel hard nodig. Heb het de laatste tijd zo druk gehad... Toetsweek (die echt goed is gegaan, had geen onvoldoendes en alles boven de 7), een werkweek Trier (waar je best weinig slaapt) en nog steeds gewoon toetsen en huiswerk...


Nu de vakantie weer is begonnen, heb ik weer wat tijd om op mijn blog te zitten en dingen te veranderen en te posten enz. (ja, het lijkt een loos bericht, omdat dit nu volgens mij de 3e keer is dat ik dit dit jaar zeg, maar nu wil ik het echt waar maken, een soort voornemen voor de lente ofzo..)

Ik heb echt een geweldige 3 dagen in Trier gehad, ik heb zoveel gezien en gehoord en gedaan! De meeste foto's staan nog niet op mijn laptop, en daarmee moet ik dus nog even mee wachten totdat ik het kan posten, maar dit komt allemaal later nog op mijn blog te staan (natuurlijk)

Samen met 3 vriendinnen op het marktplein in Trier
Het betekent niet dat ik deze vakantie niets te doen heb trouwens, ik heb het eigenlijk nog best druk... Morgen is mijn zusje namelijk jarig! Alweer 11 jaar :)) En dan komen allemaal familie en vrienden :))
Dan ga ik maandag nog een hele dag naar mijn stage adres (oh ja, ik moet nog een knutselopdracht bedenken, weten jullie misschien iets?) en dan is dinsdag mijn moeder jarig en natuurlijk de APPLICATIE waar het nu al weken (maanden) over gaat.


Ook ga ik donderdag nog naar Parijs (zoooo leuk) en dan is het alweer weekend en moet ik weer huiswerk maken, en toetsen gaan leren.... Maar natuurlijk is er nog genoeg tijd over, om lekker bij te komen en uit te rusten :P

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...