zaterdag 26 oktober 2013

Concert Anouk

Aaaaah zoo gaaf, als verassing mochten mijn zusje en ik toch nog mee naar het inhaalconcert van Anouk in het gelredome!

Het was woensdag avond dat we er heen gingen, en we hadden echt hele goede plaatsen! We zaten, maar we zaten wel echt heel dichtbij en volgens een paar mensen die mijn ouders kenden, in het beste vak van het hele stadion! Dus dat was heel chill!!

Het concert was zooo goed! En de stukjes tussen de liedjes door waren ook helemaal niet vervelend en de meeste waren echt super grappig! En dat ze last had van haar stem, nou dat was voor mij niet te horen, het was echt niet normaal zo goed!!

Jammer genoeg lukt het me niet om de foto's in dit bericht te krijgen (heel raar), dus die komen later nog :) Nou zijn ze natuurlijk niet super goed, maar het is te doen en dan krijg je een beetje een beeld van hoe het was!

En om mijn schuld van de mislukte foto's te verminderen, heb ik hier nog een filmpje van Youtube van Anouk ;) hahaa
Girl (sorry, dit is het filmpje met het beste geluid maar je moet je hoofd wel een kwartslag draaien..)

XXX Floor

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...