dinsdag 4 september 2012

School

Sorry dat ik zo lang niet meer heb gepost, maar ik was 4 weken op vakantie naar Spanje.

Vandaag begint jammer genoeg het 'echte' leven weer... Ik heb vandaag mijn eerste schooldag in de 3e. Ik heb eigenlijk nog geen idee met wie ik allemaal in de klas zit want ik heb dit jaar een hele andere klas dan de vorige twee jaar. Ik doe namelijk met maar 1 ander meisje uit mijn klas nog Grieks, daarom zitten wij nu in een gymnasium klas met Latijn en Grieks... Nou, ik ben benieuwd!

Mijn vakantie was echt super leuk! Ik ben 4 weken in Moraira geweest (hier kom ik elk jaar eigenlijk). Moraira ligt (als je op een kaart kijkt) recht tegenover Ibiza aan de kust in het Oosten. Het is een heel fijn plaatsje waar we eigenlijk iedereen kennen enz.

Ik ga me nu even snel aankleden enz.

X Floor

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...