maandag 10 september 2012

Mijn Weekend

Ik heb echt een geweldig weekend gehad! 

Dansteam! <3
Zaterdag had ik eerst een dansoptreden in Bussum bij Bussum Cultureel. Dit was het laatste optreden dat we met het selectieteam hebben voordat we allemaal naar een ander team gaan! (Ik weet nog niet naar welk team ik ga). En oh ja, we dansten op de grond omdat het podium te klein was! :P

Na het dansen hadden we bedacht om als afscheid van het selectieteam naar het strand te gaan. Eerst zouden we met z'n 5en gaan (omdat Mila niet kon en Eve niet antwoordde). Maar toen mocht Charlotte niet naar Loosdrecht fietsen en Juliette kon uiteindelijk toch ook niet. We zijn toen maar met z'n 3en gegaan. Het was echt super leuk en er kwamen ook nog 2 vriendinnen van Lisa.


Zondag had ik de verjaardag van mijn opa. Hij is 73 jaar geworden. We moesten al om half 8 (!!) opstaan omdat we anders de (historische)trein zouden missen. We stapten op de helft uit en zijn toen naar een soort natuurpark geweest. Alleen was er niet veel meer te doen... Je kon bijvoorbeeld niets meer ruiken bij een ruiktest... Haha. Daarna zijn we weer terug gegaan met de trein en zijn we gaan midgetgolven. Uiteindelijk zijn we met z'n vieren doorgegaan (we waren met z'n achten) en heeft mijn zusje met 1 punt verschil van mijn vader en mij gewonnen. Mijn zusje had 58 punten, mijn vader 59 en ik ook 59.

Zometeen moet ik weer naar school. Heb trouwens in dit weekend ook alvast Duits en Latijn doorgekeken. Hiervoor heb ik namelijk vrijdag al een leuk so! 

X Floor

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...