vrijdag 19 juli 2013

Day 2: Linen/Beige/Taupe

De tweede dag van de challenge. Sorry dat ik ze tot nu toe pas zo laat heb gepost, maar ik krijg er maar geen tijd voor overdag... Ik probeer het morgen iets eerder te doen, maar ik beloof niets want ik ben bang dat ik het niet kan nakomen.
De challenge van vandaag was wel iets lastiger, maar ik heb wat gevonden (wel wat minder dan gisteren, maar ik heb iets). Ik weet niet hoe het komt, maar ik heb gewoon zeer weinig beiges in mijn kamer, of het komt niet zo goed over op de foto dus dan vind ik het niet leuk...

Dit is mijn prikbord dat ik op mijn kamer heb hangen, het hing eerst veel voller maar dat heb ik laatst maar wat opgeruimd, want je kon helemaal niets meer zien. Ik heb hem opgevrolijkt met een paar quotes en dingetjes :)

En dan nu de wat lastigere dingen, nou ja, ze zijn wat lastiger te zien... Ik weet niet hoe het komt maar in het echt zijn ze toch echt bruin/beige of taupe of iets, maar ik kan het zelf gewoon niet eens zien op de foto, dus ik snap dat het echt heel slecht is... Maar ja, ik moet toch wat doen en op de rest van de foto's zie je nog veel minder... Hahaha, ik praat volgens mij veel te veel voor een photochallenge, maar ja, ik vind het ook niet leuk als ik dan alleen een paar fotootjes plaats en verder helemaal niets schrijf, en ik ben sowieso best lang van stof, maar ik moet het nu even snel afschrijven anders lukt het me niet meer om het voor 12 uur te plaatsen en dan heb ik bij wijs van spreke een dag overgeslagen...

Dit is mijn fab tasje die echt heel handig is, hij is van leer en een beetje beige en hij is precies goed als je ergens heen gaat en je wilt wat geld en je mobiel en misschien wat pennen meenemen. Hij is niet te groot en niet te klein en past heel goed in je tas. Ik ben hier echt heel blij mee en vond hem daarom zeer geschikt voor deze challenge.

En tja, dit ben ik voor een bruine muur (ja die muur is echt bruin, lichtbruin), maar jammer genoeg komt dit helemaal niet over op de foto... Ik vond wel dat deze erop moet aangezien zo ongeveer de helft van mijn kamer die kleur is. En aangezien ik het even met mijn laptop moest maken sta ik er ook op... Sorry voor dat :p.
 Hopelijk vonden jullie dit een paar leuke foto's, ik vond ze wel iets minder dan gisteren, en vond het ook veeel moeilijker aangezien ik gisteren echt dingen moest weg strepen en ik vandaag echt moest zoeken naar iets.. Maar ja, hopelijk wordt morgen een betere dag!

XOXO

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...