vrijdag 18 januari 2013

Toetsweek

Ik heb de laatste tijd niet meer zoveel geblogd, doordat ik alleen maar voor de toetsweek aan het leren ben die as week is...
Eigenlijk is de toetsweek gewoon een normale week, alleen dan zonder hw :) En ik begin veel eerder met mijn toetsen leren... Waarom? Echt geen idee... Door het idee dat ik er dan opeens veel heb ofzo?!? Terwijl ik er soms ook weleens 7 of 8 heb, en dan ga ik echt niet al een week van te voren aan beginnen, of een planning maken... En nu heb ik nieteens hw?!? Ik weet het echt niet... Maar toch blijf ik het doen :P

En ik heb dan nog een heel fijn probleempje: as zondag heb ik een danswedstrijd in Brunssum (dat ligt onder Maastricht :O). Hierdoor heb ik zondag dus veeel minder tijd dan dat ik normaal zou hebben voor een toetsweek... Maar aangezien mijn moeder rijdt, gaan we gelijk weg als wij klaar zijn, en heb ik hopelijk nog wel een middag!

Nou ik ga weer verder leren (ja ik ben ook aan school bezig op vrijdag, wat ik normaal nooit doe)

XX Floor

Ps. Er komt binnenkort nog wel een post over de Kleine Avond + onderbouwfeest. Hier ga ik vanavond namelijk nog heen :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...