woensdag 23 mei 2012

My Day: 23 mei

Jeeej, het is het mooie weer dat ik zooo graag wilde toen ik die vorige post schreef!
Mijn moeder en zusje zijn nu in Zuid-Frankrijk, maar wij hebben gewoon minder mooi weer dan wij! :) 
Mijn dag:

9:18 naar school
9:30 Engels, en gelijk een toets... 
10:30 PAUZE! Lekker in het zonnetje buiten gezeten!
10:50 Duits (vreselijk!!!)
11:50 opvang, we mochten gelukkig al na 40 minuten weg om lekker buiten te gaan zitten!
12:30 weg bij opvang. Ik ging naar het dorp met een paar vriendinnen, want we hadden die 20 minuten en de 30 minuten van de pauze. 50 minuten dus!
13:20 Grieks, maar gelukkig zei onze leraar dat we weg mochten als we alles klaar hadden, natuurlijk iedereen snel werken enz. en ook toen, na 40 minuten weg.
14:00 voor de 3e keer naar buiten! :)
14:20 techniek, we hebben normaal een blokuur, maar gelukkig gingen we de pauze overslaan en om 16:00 stoppen! (anders zouden we tot 16:35 door moeten gaan...)

Nu snel ff anglia maken en dan over een kwartier weg naar zwemmen. Dan anglia afmaken...



X

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...