woensdag 18 april 2012

Van alles en nog wat

Sorry dat ik zolang al niet meer iets heb gepost! Al bijna een week niet meer! :O Ik beloof hierbij dat ik wat beter weer ga bloggen! Maar ik had het heel druk met de toetsweek enz. en mijn Latijn en Grieks docenten die hebben leuk bedacht: Deze vakken zitten niet in de toetsweek, dus dan maar de week na de toetsweek... Dus ben nu weer keihard aan het leren.
Ook ben ik nu weer 3 boeken tegelijkertijd aan het lezen:


♡ De stalker van Helen Vreeswijk 



♡ Verkozen van P.C. Cast & Kristin Cast


♡ L.A. Candy van Lauren Conrad


Had vandaag tot 5 over half 5 les... Maar gelukkig hadden we een blokuur techniek en had onze leraar (Bram van Kuler) ook geen zin om tot zo laat op school te blijven, dus mochten we al om 4 uur weg! :D
Toen moest ik snel leren voor de Griekstoets die we morgen hebben en ik had maar een half uur... Hopelijk ken ik het goed genoeg voor morgen om een goed cijfer te halen ☺

En over 1 week is het alweer vakantie!!! :D Ik ga dan lekker helemaal niets doen! En heel veel lezen! Haha. Volgende week hebben we projectweek en toen mocht/moest je je dus opgeven voor een 'workshop'. Ik wilde heel graag fotografie, maar die was jammer genoeg al vol (ik had namelijk eerste 2 uur vrij en was dus pas om 10 voor 11 op school!). Ik heb nu voor theatersport gekozen en dat wordt waarschijnlijk ook super leuk! (hoop ik dan). Vanmiddag kregen we een mail over wat nou ongeveer de bedoeling was, en nu blijkt dat we een presentatie moeten geven in de vorm van de workshop die je hebt gekozen over een bedrijf waar je die dag bent geweest en hoe duurzaam het daar was (ja, het project gaat over duurzaamheid). Ben ik even blij dat ik niet breakdance heb gekozen! Dan moest je dus een dans maken over de duurzaamheid van een gebouw... ?__?

Xx Floor

Ps. Als je een leuke 30 Day Challenge ergens ziet of iets anders leuks dat ik kan doen, zeg het me dan in een reactie ofzo! :) 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...