zaterdag 18 februari 2012

Weekend

Jeeeej! Het is weer weekend! En dit keer is het nog leuker want dit weekend betekend dat we nog 1 weekje naar school hoeven en dan hebben we VAKANTIE!!! ❤

Ik hou echt van vakantie! Alvast sorry, maar ik heb waarschijnlijk geen tijd in de vakantie om te gaan posten...

Dit weekend:
* Ik zou eigenlijk een zwemwedstrijd hebben maar die hebben we afgezegd... (zie volgende punt)
* Mijn oma's verjaardag! (zondag)
* Ik moet huiswerk maken... :(
* Een beetje uitzieken zodat ik nog wel gewoon naar de verjaardag toe kan...
* En natuurlijk bloggen! :D

Wat gaan jullie doen in het weekend?

Xx Floor

Ps. Nog wat leuke blog's:

Danique's blog dit is een blog van een vriendin van mij. Ze is pas net begonnen maar ze verdient natuurlijk wel veel volgers!

Emma's blog Emma is ook een vriendin van mij (je kan haar ook wel kennen doordat            ik samen met haar Bee Different heb). Emma is al wat langer aan het bloggen maar  ook zij verdient meer volgers!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...